Referenties
Allereerst even een compliment, de vloerbedekking ziet er weer goed uit.
Ik hoop dan ook dat mijn collega’s de vloerbedekking met respect behandelen.
De vloerbedekking ziet er goed uit!! Dank je wel!
Nog bedankt voor de snelle actie met de opknapbeurt voor onze vloerbedekking. Niets teveel gezegd en een geweldige prijs-kwaliteit verhouding.
'Voorneveld staat dag en nacht voor ons klaar. Regelmatig worden in ons gebouw lezingen gegeven en bijeenkomsten gehouden. Ook dan gaan de werkers van Voorneveld aan het werk. De prijs kwaliteit verhouding is perfect. Bovendien draagt Voorneveld op basis van vakkennis effectieve en creatieve oplossingen aan voor elk schoonmaak probleem. Dat meedenken zie ik als een groot voordeel dat niet elk schoonmaakbedrijf kan bieden
Heeft voor Voorneveld Schoonmaak gekozen om de 8000 m2 tapijt te reinigen. [ December 2017 ]
Heeft een uitbreiding van de schoonmaak.
Niet meer 1 x per jaar maar, in het seizoen van 1 april tot 1 oktober om de week schoonmaken.
Laat regelmatig de inloop matten door ons bedrijf reinigen
Onder het motto "samen bereiken we meer" hebben leden van Business BCAN en Bedrijvenvereniging De Hoef 3.0 op 4 juli de handen flink laten wapperen. Alsof er een witte tornado over de bedrijventerreinen Calveen en De Hoef geraasd is staat de bewegwijzering er weer schoon en netjes bij.
Na ontvangst en instructie door schoonmaakspecialist Voorneveld stond iedereen te popelen om aan de slag te gaan. Met vier auto's zijn de cleanteams op pad gegaan waarna in nog geen twee uur tijd het overgrote deel van de bewegwijzering op Calveen en De Hoef weer toonbaar gemaakt is. En dat was nodig ook, de borden waren te vies om aan te pakken. 'Het mooie aan deze spontane actie is dat je als bedrijven en organisaties op een nadere manier met elkaar in contact komt en dat niet alleen. Je kijkt letterlijk door een andere bril naar alles wat je om je heen ziet en concludeert met zijn allen dat het netjes en toonbaar houden van je bedrijventerrein een gedeelde verantwoordelijkheid is. een gedachte die helemaal past bij deze tijd, zegt Arjan te Lintelo namens BCAN en De Hoef 3.0. Een ondernemer opperde het idee om hier een jaarlijks terugkerend gebeuren van te maken. Met deze gedachte in het achterhoofd gingen alle poetsers na afloop met een voldaan gevoel huiswaarts. En dat is het ook waard.